ده نفر از دستگیر شدگان روز جهانی کارگر آزاد شدند

اتحادیه آزاد کارگران ایران
May 04, 2019

ده نفر از دستگیر شدگان روز جهانی کارگر آزاد شدند


امروز شنبه ده نفر از دستگیرشدگان تجمع روز جهانی کارگر به قید کفالت از بازداشت آزاد شدند.


مهدی فخری عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران، ماهان صالحی، کامیار فکور، محمدعلی طاهری، علی یاور، محمد اخلاقی، افشین میرزاخانی، سهیل خدابخش، محمدرضا پناهی و محمد عادل فر از آزاد شدگان امروز هستند.


همگی این ده نفر از دستگیرشدگان ساعت ۲۰/۴۰ امشب از زندان بزرگ تهران آزاد شدند.


خانواده بازداشت شدگان به همراه فعالین کارگری و دانشجویی و جمعی از اعضای اتحادیه آزاد از صبح زود در مقابل زندان اوین در اعتراض به ادامه بازداشت دستگیرشدگان تجمع کرده بودند و از طریق دادسرای اوین پیگیر آزادی عزیزانشان بودند.


لازم به ذکر است که برای ناهید خداجو عضو هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران قرار وثیقه سنگین پانصد میلیون تومانی صادر شده است و هنوز قرار بازداشت ایشان در بند ۲۰۹ اوین برای ادامه بازجویی پابرجاست. برای هادی سلیمانی و فرهاد شیخی از اعضای اتحادیه آزاد کارگران ایران نیز قرار کفالت صادر شده که فردا روند آزادی ایشان پیگیری خواهد شد. اما وضعیت نسرین جوادی دیگر عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران هنوز نامشخص میباشد.


اتحادیه آزاد کارگان ایران آزادی این عزیزان را شادباش میگوید و دست تک تک فعالین کارگری و دانشجویی را که پیگیر وضعیت دستگیرشدگان اند را به گرمی میفشارد.


همچنین ضمن محکوم نمودن ادامه بازداشت غیرقانونی و پرونده سازی های واهی علیه کارگران و معلمان و دانشجویان و بازنشستگان، خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی دستگیرشدگان تجمع روز جهانی کارگر میباشد.


عکس ذیل آزادی ده نفر از بازداشت شدگان میباشد.


اتحادیه آزاد کارگران ایران

@ettehad


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com