به سازمان ملل متحد و انسانها

فرح نوتاش
April 01, 2019

به سازمان ملل متحد و انسانها
لطفا آمریکای دیوانه را متوقف کنید

آمریکا در حال سوء استفاده از تکنولوژی بارور کردن ابرها در کشاورزی، به عنوان سلاح علیه مردم ایران، برای تغییر رژیم ملا در حال سوء استفاده است. و سپس موذیانه اعلان می دارد که در کنار مردم ایران است.
سیل خروشان و وحشی،در نتیجۀ بارش سنگین باران های بی وقفۀ در حال غرق کردن مردم و بردن تمام داروندار آنان است. تا کنون 42 نفر کشته و هزاران نفر زخمی شده اند. بخش بزرگی از ملتی در حال بی سر پناه شدن، با دستانی تهی در گل و بیداد هوای سرد ایستاده و به مصیبت بی پایانی که سیل آمریکایی برایش به ارمغان آورده خیره شده است. شهرها و روستاهای بسیاری در آب غرق شده اند. آثار باستان ایران باستان ویران شده و سیل آن ها را شسته وبرده است. آب فاضلاب همه چیز را آلوده کرده است. خطر شیوع بیماری هایی از قبیل  وبا ، زندگی ملت را تهدید می کند.
آمریکا از تکنولوژی " هارپ "  برای ایجاد فاجعه زلزله های پی در پی  در سراسر ایران، در دو سال گذشته سوء استفاده کرده است. مردم بسیاری کشته شده اند و بازماندگان زلزله ها، فقیر و بی سر پناه گشته اند. و هنوز بی سر پناه و بی خانه هستند.
به دلیل افسردگی عمیق ناشی از سقوط ناگهانی به دامن فقر و عدم رسیدگی مسئولان ، مردمان بسیاری اقدام به خود کشی کردند و جان سپردند.
فاجعۀ تغییر رژیم ملا توسط آمریکا، هرگز به عنوان فاجعۀ طبیعی تعبیر و پذیرفته نخواهد شد.
لطفا برای دفاع از انسانیت قیام کنید.
لطفا آمریکای دیوانه و نفرت انگیز را متوقف و مجبور به پرداخت غرامت کنید
womens-power.farah-ntash.com
www.farah-notash.com
Women’s Power


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com