کمپین نجات هوشمند علی پور شما انسانهای آزادی خواه و برابری طلب را به حمایت از دو زندانی سیاسی فرامی‌خواند

اطلاعيه
April 21, 2019

کمپین نجات هوشمند علی پور همگی شما انسانهای آزادی خواه و برابری طلب را به حمایت از دو زندانی سیاسی هوشمند علیپور و  محمداستادقادرآواره فرامی‌خواند.


صدای کلیه بی حقوقی ها و بی عدالتی هایی که نسبت به کلیه زندانیان اعم از سیاسی، کارگری و هر کس بنا به هر عقیده و باوری که در زندانهای جمهوری اسلامی هست باشیم.

در حاکمیت ضدانسانی جمهوری اسلامی اساس انسان و ماهیت آن، ابتدایی ترین حقوق اولیه وفردی به معنای کلمه پوچ و از نظر این حاکمان جنایتکار بی معنی می باشد.


در جمهوری اسلامی در جایگاه قانون و قاضی یک چهره اطلاعاتی و یا سپاهی نشسته بجای برقراری عدالت اجتماعی و بی طرفانه قضاوت کردن حکم جلاد را در دست دارد و هیچگونه قضاوت عادلانه ای در کار نیست.


مردم ایران بیش از چهل سال هست که انواع تبعیضات، سرکوب و شکنجه ها و انواع بی حقوقی و بی عدالتی ها را زیر حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی تجریه کرده اند.


 مردم ستمدیده ایران شما هم می‌توانید به این کمپین و سایر کمپین هایی از این قبیل پیوست شده و در دفاع از حقوق انسانی و اولیه زندانیانی که در چنگال این رژیم هستند به حمایت آنان برخیزید.


می‌توانید با خانواده زندانیان سیاسی ارتباط گیری کنید و راهکارهای مناسب برای حمایت و پشتیبانی و همچنین ایجاد یک زنجیره انسانی در دفاع از حقوق انسان ها بوجود بیاورید.

صدای این دو زندانی سیاسی هوشمند علی پور و محمد استاد قادر باشید.

به ما و کمپین نجات هوشمند علی پور بپیوندید.

شنبه ۲۰ آوریل ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com