٨ مارس روز جهانی زن گرامی باد

ابراهیم باتمانی
March 06, 2019

٨ مارس روز جهانی زن گرامی باد

زنده باد 8 مارس روز جهانی زن .این روز بزرگ را به تمامی زنان و مردان ازادیخواه و برابری طلب در سراسر جهان تبریک گفته و ارزوی دنیای مبرا از هر گونه نابرابری اجتماعی ، اقتصادی وسیاسی را دارم. رفقای عزیز و ای کسانی که شبانه روز برای خاتمه دادن به معضل نابرابری در هر گوشه دنیا درود فعال هستید . رفقای عزیز صد ونه سال از نام گذاری روز جهانی زن در کنگره بین المللی زنان سوسیالیست و ازادیخواه در کشور دانمارک میگذرد.

اما بعد از این همه سال هنوز جنبش زنان در عمل در نیمه راه است. ما باید تلاش کنیم این حق پایمال شده را که توسط نظام سرمایه داری جهانی موجود به خاطر سود بیشتر به طبقه ما تحمیل شده است ، به مرحله نهایی برسانیم. سخت است اما عملی است . ما میتوانیم با برنامه و تلاش جدی کمونیستها نقش و دخالت خود زنان این حق از دسته رفته و این ستم بزرگ و نابربر را به تحقق برسانیم.

ما باید با صدای رسا به این نظام سرمایه داری بگوییم شرمتان باد شما عامل این تبعیضات ، ناعدالتی و پایمال کردن حقوق بر حق زنان هستید .شما دارید با سرمایه طبیعی این دنیا و با مالیات طبقه کارگر میلیونها مسجد ،کلیسا و نهادهای پوسیده و ارتجاعی و ضد زن را ساخته و از آن حفاظت میکنید . باید به حاکمان سرمایه جهانی گفت شما عامل اسلام سیاسی را در تمام دنیا تقویت کرده و رواج میدهید .

شما سرمایه داران و نظام کثیفتان مقصر بوده که جمهوری اسلامی ایران را به مردم ایران تحمیل کردید و هنوز هم با این همه جنایت که درطول چهل سال حاکمیتشان که مر تکب شده اند و عامل اصلی اپارتاید جنسی در ایران هستند، شما هنوز از آنها وقیحانه دفاع میکنید . شما از دولتهای ارتجاعی و ضد زن در عربستان ، کشورهای عربی، دولت پاکستان ،افغانستان ، مالزی ، داعش ، القاعده بوک الحرام ، اخوان المسلمین ، دفاع و حمایت میکنید و دلیل این حمایت هم فقط و فقط به خاطر منافع مادی خودتان است. ای ننگتان باد.

ما کمونیستها، زنان و ازادیخواهان باید متکی به اگاهی ،اتحاد و قدرت میلیونی خود باشیم. فقط خود ما میتوانیم یک دنیای بهتر، برابر، بدون استثمار و تبعیض بنا کنیم . ما نباید هیج توهم و انتظاری از این سیستم موجود جهانی داشته باشیم آنها بدنبال حفظ نظام موجود و سود باد اورده خود می باشند . آنها راه و منفعتشان از راه ما جداست .ما نباید از جریانات مذهبی و ناسیونالیستهای رنگا رنک وافکار مرتجعین و مرد سالاری و ضد زن انتظار داشته باشیم اینها همگی زاییده نظام سرمایه داری موجود هستند .

درود به زنانی که در مقابل زورگویی و افکار پوسیده اسلام، مرد سالاری و ارتجاع میایستند .درود بر زنانی که برای دفاع از حقوق خود و برابری زن مرد جان باختند . درود بر زنانی که در گوشه زندانهای سرمایه داران اسیرند .

این روز بزرگ را به همه زنان جهان تبریک میگویم

ابراهیم باتمانی 6.3.2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com