تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی با «ائتلاف براندازان انقلابی»

ائتلاف براندازان انقلابی
March 03, 2019

تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی با «ائتلاف براندازان انقلابی»

 ائتلاف براندازان انقلابی یک ائتلاف رادیکال فراجناحی است که بنا به دلایلی که در ذیل بدان‌ها اشاره می‌شود، به مبارزات رادیکال در قالب "دفاع مشروع” برای براندازی معتقد است.

مبارزات رادیکال مردمی با شناختی که از دیکتاتوری جمهوری اسلامی داریم غیر قابل اجتناب است. پس بهتر است برای آن زمان آمادگی لازم را داشت تا مبارزات بعدی به براندازی برسد.

شاهد این مدعا برخورد رژیم با هر نوع اعتراض مدنی و مسالمت امیز است که در ایران شکل گرفته. رژیم در برخورد و سرکوب هر نوع اعتراضی با خشونت کامل وارد عمل می‌شود، دقت کنید به سرکوب کارگران، معلمان، زنان، درویشان ، اتوبوس رانان ، کامیونداران ،دانشجویان و غیره. در واقع خشونت رژیم راه را بر هر نوع اعتراض مدنی و مسالمت امیز بسته و چاره ای جز مبارزات رادیکال و دفاع مشروع را برای مبارزین باقی نگذاشته است.

پس از آن که تفکرات اصلاح طلبانه تلاش کردند که "گفتمان براندازی" را از درون تهی کنند، اینبار تحت عنوان انحلال طلبی و مبارزات صرفا مسالمت آمیز، سعی در دادن معنایی تازه به مبارزات هستند تا به نتیجه نرسد. ازاینرو تلاش کردند که تفکرات مبارزات مطلقا مسالمت آمیز و پاسیفیستی را تقویت کنند که با به نتیجه نرسیدن مبارزات ، مردم را از براندازی ناامید کنند. و در واقع اینگونه زمینه بازگشت مردم به دامان اصلاح طلبان فراهم شود تا حاکمیت از این طریق برای خودش وقت بخرد و به حیات انگل گونه‌اش ادامه دهد. حاکمیت در تمام طول عمر خود از این سیاست پیروی کرده است که:« از این ستون به آن ستون فرج است» و همین سیاست را در برجام هم مورد استفاده قرار داد و می‌دهد.

در واقع مبارزات مطلقا مسالمت آمیز در پروسه براندازی را به "گفتمان غالب" تبدیل کردند که مبارزات و براندازی را ناکارآمد کنند. تحلیل ما این است که انقلاب مخملی و رنگی در ایران امکانپذیر نیست .

حاکمیتی که سپاه و بسیج و ده ها ارگان امنیتی دارد با مبارزات مسالمت آمیز سرنگون نمی شود. از طرف دیگر مردم هم با توجه به سالها سرکوب و سیاست رعب و وحشت سنگین رژیم، میلیونی به خیابان نخواهند آمد و حاکمیت هم امکان شکل گیری به آنرا نخواهد داد که شاهد این مدعا هم سرکوب شدید کارگران و معلمان است که شاهد آن بودیم و اینکه پس از شورش های دیماه نود و شش هیچ تجمع عظیمی از مردم شکل نگرفت . اینک ما می خواهیم خط رادیکال را در براندازی به یک "گفتمان" و مشخصا "گفتمان غالب دربراندازی"تبدیل کنیم.

بر این باوریم که با مبارزات رادیکال و انقلاب مردم می توانند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند. در این زمینه ما فعالیت را در توییتر و بالاترین آغاز و سازماندهی کردیم و بدنبال گسترش آن به سایر شبکه های اجتماعی و نهایتا خیابان‌های ایران هستیم.

در همین راستا از تمامی مبارزین دعوت میکنیم با هر گرایش فکری و سیاسی به این ائتلاف بپیوندند و برای هدف مشترک که همانا سرنگونی جمهوری اسلامی ایران است دوشادوش یکدیگر مبارزه کنیم و فردایی آزاد برای ایران رقم زنیم.

ائتلاف براندازان انقلابی
یک‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

آدرس تماس با ما : etelafenghelabi@yahoo.com

آدرس ما در توییتر : https://twitter.com/EtelafEnghelabi

آدرس ما در بالاترین : https://www.balatarin.com/b/peoplesrevolution


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com