گزارش برگزاری مراسم روز کومەله در استکهلم / کمیته برگزاری مراسم

گزارش
February 24, 2019

گزارش برگزاری مراسم روز کومەله در استکهلم

روز شنبه 23 فوریه مراسم باشکوهی به مناست چهلمین سال فعالیت علنی کومه له در استکهلم با شرکت جمع کثیری از زنان و مردان آزادی خواه، نماینده احزاب و جریانات سیاسی و رفقای تشکیلاتی برگزار گردید.
مراسم بعد از خوش آمدگویی مجریان برنامه، رفقا سیران رحیمی، شیوا توانائی و کاوه ذولفقاری به زبانهای کردی، فارسی و سوئدی و با سرود انترناسیونال، سرود همبستگی جهانی طبقه کارگر آغاز شد. بدنبال یک دقیقه سکوت به پاس احترام به یاد رفقای جانباخته راه آزادی و سوسیالسم اعلام گردید که توسط هنرمند انقلابی، رفیق کالی آتشی با سرود "یادتان دەکەین" شکسته شد.
سپس دکلمه شعر "سەرەتای رۆمانە شێعرێک" توسط شاعر انقلابی، رفیق احمد بازگر، توجه حضار را به خود جلب نمود.
سخنران این مراسم رفیق صلاح مازوجی دبیر کمیته اجرایی حزب کمونیست ایران بود که در سخنان خود به موضوعات نگاهی به آخرین تحولات ایران و اولویت های کومه له در جنبش انقلابی کردستان پرداخت. این سخنرانی بطور مستقیم از شبکه های اجتماعی پخش گردید و در آینده هم از تلویزیون کومه له پخش خواهد شد.
متاسفانه به دليل كمبود وقت نتوانستيم متن همه پيامهاى دريافتى از جانب احزاب، سازمانها و افراد سياسى را قرائت كنيم و فقط به قرائت ليست پيامهاى دريافتى اكتفا كرديم.
قسمت دوم مراسم برنامه هنری بود که با شرکت هنرمند شورش بوکانی و گروه موزیک همراهش تا پاسی از شب ادامه داشت.
ما از همه رفقا و دوستانی که چه در پروسه سازماندهی و برگزاری این مراسم، و چه با شرکت فعالانه خود در این مراسم باشکوه ما را یاری رساندند نهایت سپاسگزاری را داریم.

کمیته برگزاری مراسم روز کومەله - استکهلم
2019-02-23



:::


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com