علیه حکومت اعدام، در دفاع از اسرای انقلاب 

فراخوان حزب حکمتیست

علیه حکومت اعدام، در دفاع از اسرای انقلاب 

از شنبه ١٩ آذر در سراسر ایران

دادگاهی و اعدام سریع محسن شکاری یک تست انقلاب آدمکشان خامنه ای است. صدور حکم اعدام و محاربه برای تعدادی از معترضین، تهدید به برخورد سخت و سازماندهی ترور و ناپدیدی قهری معترضین گوشه دیگری از سیاست سرکوب انقلاب است. ما برای نجات توماج ها، سامان ها، محسن ها و هزاران بازداشتی تنها باید تعرض کنیم.

مردم حق دارند از فرزندانشان در مقابل حکومتی جنایتکار و شکنجه گر و تجاوزگر و فاسد دفاع کنند. جمهوری اسلامی با اعدام محسن شکاری و صدور حکم اعدام برای پنج نفر به جرم کشته شدن یک بسیجی، دارد میگوید هر حکومتی یک سیبل است. ما مخالف نفس اعدام و انتقام و تداوم چرخه آدمکشی هستیم،  این سیالست دولت انقلابی فردا است. اما خود انقلاب یک جنگ تمام عیار است. جنگ قانون خودش را دارد. انقلاب بدون تردید جنایتکاران را کیفر خواهد داد.

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست زنان و مردان انقلابی، کارگران در مراکز کار، دانشجویان و فرهنگیان در مراکز آموزشی، خطوط حمل و نقل و موسسه های خدماتی غیر اورژانس را به تداوم اعتصاب و اعتراض یکپارچه از روز شنبه ١٩ آذر در سراسر کشور فرامیخواند. 

حزب ایرانیان آزادیخواه در خارج کشور را به اعتراضات همزمان و گسترده مقابل سفارتخانه ها و مراکز جمهوری اسلامی و شهرهای خارج کشور فرامیخواند. ماشین اعدام را عقب برانیم و برای تسخیر زندانها و آزادی عزیزانمان آماده شویم!

مرگ بر حکومت اعدام!

زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

١٨ آذر ۱۴۰۱- ٩ دسامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate